czwartek, 27 grudnia 2012

Moje zainteresowania

Cześć wam, jak minęły święta ? U mnie ciekawie i rodzinnie oj dużo się działo ale nie o tym mowa. Więc zapewne jak zauważyłyście zmieniam moje motto co do prowadzenia bloga. Wcześniej nie mówiłam o moim zainteresowaniu które wiąże się z fotografią. Postanowiłam nie usuwać poprzedniego bloga a jednak zmienić jego wygląd i temat. To nie są jeszcze całkowite zmiany jeśli chodzi oto. Oczywiście czekam na wasze reakcje - komentarze. Będę nie tylko wstawiać tu moje arcydzieła ale również organizować konkursy może nie wszystkie z nagrodami bo myślę że tu  nie oto chodzi ale to będzie w pewien sposób reklama. Szczegóły o organizacji konkursów umieszczę w kolejnej notce . Na chwilę obecną dopiero myślę nad działaniem tej strony ale gdy tylko wpadnie mi coś do głowy, pochwale się. Jeśli macie jakieś pytania czy pomysły czekam na maile które piszcie na magia.obiektyw@poczta.onet.pl

1 komentarz:

  1. ja bym przyciemniła to tło, zmieniła na znak wodny i pisała białą czcionką;D

    OdpowiedzUsuń