wtorek, 4 grudnia 2012

Mikołajki

Siemka, co tam u was. U mnie super. Dziś mieliśmy losowanie kto komu zrobi prezent pod choinkę w szkole. Czujecie to niedługo święta <3 o tak kocham święta. Już niebawem Mikołajki. Do gimnazjum do którego uczęszczam ma przyjść mikołaj haha ale mam zaciesz. ;p Może napisze troszkę o mikołajkach: 

Jak doskonale wiecie mikołajki są obchodzone u nas w Polsce 6 grudnia a dokładniej z 5 na 6. U mnie jest taki zwyczaj że kładzie się prezenty w buty lub pod poduszkę może nie tak dosłownie  pod poduszkę ale zawsze moja mam stawia mi i mojemu rodzeństwu prezenty koło łóżka, zazwyczaj są to słodycze bardzo dużo słodyczy ; święto te obchodzone jest na cześć świętego biskupa - Mikołaja z Miry. 

Oczywiście liczę na to że w komentarzach napiszecie mi jak wyglądają u was MIKOŁAJKI. To na dziś wszystko dodam następna notkę w piątek. Dobrze lece bo mam dużo nauki. ;d 



3 komentarze:

  1. u nas nie ma mikołajek ,tzn kiedyś były, teraz przesunęliśmy i w szkole jest na wigilię klasową, a w domu na wigilię, pod choinkę;D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czułam klimatu świąt póki nie spadł śnieg. Teraz już jest całkiem mikołajkowo, wigilijnie, pięknie i nie mogę się doczekać :)


    u mnie rozdanie :) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo mam ; ) u mnie śniegu jest po pas -> jak będę miała wolną chwilkę bo teraz sprawdzianów mam łu... to dodam notkę o śniegu <3

      Usuń